Osobní rozvoj

Osobní rozvoj

  • Kategorie



  • Autor blogu

    Lenka Heczková

    Jak si splnit své sny

    Mnoho lidí má sny, které se nikdy nestanou skutečnosti, ale to je velká škoda. Zde ti řeknu jaké jsou nejčastější chyby proč si možná pravě ty neplnit své sny.

    sny

    Nevěříš že je to možné

    Pokud nevěříš svým snům, nebo snad sobě, že si je můžeš splnit, tak máš naprostou pravdu. Tvoje omezená mysl ti bude bránit v naplnění tvých snů. Je potřeba změnit přistup jakým přistupuješ ke svému životu a jak svých cílech přemýšlíš. Musíš věřit, že si hoden dosáhnout toho co chceš a tak věřit, že je možné. Musíš věřit, že jsi na správné cestě ke splnění svých snů. Musíš přeprogramovat své myšlení a nejlepší způsob jak toho docílit jsou afirmace. Můžeš využit našeho kompletního průvodce jak správně používat a vytvářet afirmace, kde najdeš návod krok za krokem.

    Nevytváříš dostatek akce nebo žádnou akci

    Mnoho lidí by chtělo mít život jakákoliv pohádce, nebo asi plnit své sny jeden za druhým, ale vůbec nic proto nedělají. A pokud dělají, tak málo, nebo ne moc chytře. Jak chceš dosáhnout svých snů, když proto nic neděláš? To nelze! Pokud už máš nějaké cíle, nebo sny, tak si vytvoř jasnou pevnou strategii a kroky, které musíš udělat, co získat, jaké zkušenosti, dovednosti a všechno si sepiš. A každý dne udělej malý krok pro to, aby jsi je splnil. Jedině tak dosáhneš svých snů, bez akce to nepůjde.

    Prostředí tě nepodporuje

    Pokud si mezi lidmi, kteří tě neustále shazuji, vytáčí, nebo snad okrádají o tvůj životní čas a energii, tak jen těžko dosáhne úspěchu a splníš si své sny. Lidí ve tvé realitě tě ovlivňuji a mají na tebe větší vliv než si myslíš. Proto si najdi lidí a prostředí, které je pozitivní, motivuje tě,a inspiruje, bude podporovat, protože toto je práva a skutečná cesta za snem a nezapomeň osobní rozvoj je velmi důležitý. Sám si představ svůj život mezi bohatými, úspěšnými, pozitivními lidmi jaky by byl tvůj život? A co život mezi lidmi, kteří si neustále stěžuji, ponižuji tě, zesměšňuji, a vidí neustále a všude jen problémy jak aby tady vypadla tvůj život? Vidíš ten rozdíl?

    Neinvestuješ do sebe

    Mnoho lidí nedokáže  investovat peníze, nebo čas do sebe a svého vzdělaní. Pokud se nebudeš učit, vzdělávat, rozvíjet své dovednosti a potenciál, tak také nedosáhneš svých snů. Život je o neustálém vzdělaní a růstu, proto investuj do sebe, navštěvuj kurzy, čti knihy a podobně. Můžeš využit naše video jak vydělat peníze a získat svobodu, kde najdeš 8 nejdůležitějších dovednosti, které ti zlepši život ve svém možných směrech.

    Přeji ti hodně štěstí a nezapomeň se řídit těmito kroky a tvůj život se razantně změní. A na závěr ještě nezapomeň můžeš všechno vědět, ale vědomosti jsou ti k ničemu,a když nejdeš do akce a nezačneš konat. Vědět a konat je velký rozdíl!

    Zlepšení života pomoci meditace

    Věřím, že každý by chtěl mít lepší život, ale jen málo kdo proto ten lepší život je ochotny něco obětovat. Většina lidí si zvykla na svůj pohodlný život a žiji v určitě stereotypu a berou život takový jaky je. Ale co když je zde možnost jak zlepšit svůj život? Co když k tomu stačí jen pár minut denně? Ano jen pár minut denně stačí a můžeš se cítit lépe, mít více energie, snížit hladinu stresu a zlepšit své zdraví. Pomoci meditace dokážeš i ty mít lepší život není to nic těžkého.

    Meditace obecně

    Meditace je určitě forma relaxace. Jde o cvičení, kdy člověka pracuje se svou pozornosti a učí se postupně ovládat svou mysl. Pomoci meditace může kdokoliv dosáhnout vnitřního klidu naučit se ovládat svou mysl i své emoce a zlepšit tak svůj život. Meditace je technika,a kde člověk se naučí vstoupit sám do sebe a lépe pochopit a kontrolovat své vlastní myšlenky a pocity. Pokud chceš ovládat svůj život, tak se musíš prvně naučit ovládat svou mysl a proto by jsi měl meditovat každý den.

    Meditace a její přínosy

    Meditace má mnoho přínosu pro náš život, ale některé z nich jsou tak úžasné, že stoji za zmínku. Jeden z nejlepších přínosu meditace je pravě sníženi stresu. Stres je v dnešní době čím dál častější a postihuje čím dál větší procento populace. Stres je jeden z velice důležitých faktoru, který negativně ovlivňuje naše zdraví. Pokud budeš alespoň pět minut denně meditovat sníží se trvale hladina stresu ve tvém životě a budeš jednoduše zvládat stresové situace.

    Druhý úžasný přínos meditace je relaxace a zlepšení kvality spánku. Pomocí meditace můžeme lépe a hlouběji relaxovat a to má za následek lepší regeneraci těla a hlavně vypneme mysl a uživíme si přítomného okamžiku tady a teď. Je to taková cesta relaxace kdy můžeme svou mysl naprogramovat tak jak budeme chtít, nebo lépe a rychleji regenerovat své tělo a také se můžeme zbavit stresu. Hluboká relaxace, kterou sebou přináší pravě zmíněna meditace má za následek lepší koncentraci( soustředěni) například při učení, nebo dosahovaní cílů.

    Další skvěly přínos meditace je lepší zdraví. A nejen to fyzické, ale i mentální a hlavně duševní zdraví. Pomoci meditace můžeme dosáhnout vnitřní rovnováhy a lepší chemie v mozku, Sladí se nám naše hormony a dosáhneme vnitřní emoční pohody a tím se nám zlepší nálada. Obecně pomoci meditaci můžeme zlepšit svou psychiku a předejit, nebo výrazně zlepšit při psychických nemocech jako je deprese, úzkosti a podobně. Ale také zlepšuje fyzické zdraví, protože všechny složky jsou vzájemně propojené myslím tím tělo a mysl.

    Nakonec bych to uzavřel posledním přínosem meditace a tím je přítomnost. Pomoci meditace se můžeme velice jednoduše naučit vnímat přítomný okamžik tady a teď. Přítomný okamžik tady a teď je velice důležitý,a protože nám do života přináší mnoho výhod a zlepšuje kvalitu života. V přítomnosti neexistuji žádné problémy a přítomnosti je jediný čas, kde existuje skutečně štěstí.

    Meditace každý den

    Doporučuji meditovat každý den. Nezapomeň děláš to pro sebe pro svůj lepši život. Jak tedy meditovat?

    • Najdi si klidné tiché místo, aby tě alespoň několik minut nikdo a nic nerušilo.
    • Pohodlně si sedni, nebo lehni, aby jsi se cítil pohodlně.
    • Zavři si očí a začni pomalu zhluboka dýchat.
    • Soustřeď svou pozornost na svůj dech na to jak s každým nádechem tvůj hrudník stoupa a s výdechem zase klesá.
    • Jakmile bude tvoje mysl někde potulovat, tak ji jemně zase přiveď zpět a vnímej svůj dech.
    • Můžeš zkusit sledovat své pocity a myšlenky. Ale pozor jen je sleduj neztotožňuj se s nimi, nesuď je, nehodnoť je. Jen je sleduj.
    • Až to zvadneš můžeš otevřít oči a máš hotovo tvá meditace je u konce.

    Možná ti to nepůjde hned ze začátku to je v pořádku. Neboj se chce to jen praxi medituj a nevzdávej to a výsledky se brzy dostaví.